Saturday, October 23, 2010

My baby Gurl




Salam....hi guys...

How are u today? I'm juz doing fine..My baby also fine and makin nakal ok...Sekarang da pandai baling-baling barang ok....kalau dia rasa kita lambat layan dia haaa mulalah dia buat aksi-aksi baling-baling barang...tadi dia baling penutup botol susu dia...ishhhh anak ibu ni....haipppp...babap tangan tu nanti...

Well, da dua hari aku tido dengan Najla berdua sahaja...sebab my hubby pergi kursus dekat Pahang..actually not really in pahang la...dekat ngn highway Karak tu...ape tah nama resort tu..something like Eco Resort...lebih kurang macam tu lah namanya....Semalam(22 Oktober 2010), Najla tak banyak sangat meragam...cuma pukul 5 pagi dia bangun nak susu...and one more thing benda baru pasal Najla ialah style tangisan dia...hehehhe...sori la tak dapat nak bagi korang dengar sebab aku tak rakam pun...tapi pada aku yang dok dengar memang berbezalah dari yang dulu...hehehhe...

Cepat benar masa berlalu...pejam celik pejam celik umur anakku dah nak mencecah 7 bulan (lagik 2 hari pada 25-10-2010)...dah macam-macam perangai sekarang ni...dah pandai nak marah-marah..dah pandai bergurau...dah pandai membebel...hehehhe...senang hati aku melihat perkembangan anakku yang sorang ni...tetapi kekadang timbul jugak cemburu dihati bila lihat badan anak-anak member-member lain di facebook tembam-tembam rasa nak cubit jek...tapi melihatkan anakku kecil...tiap kali rasa cembur itu hadir aku cepat-cepat aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dikurniaakan cahayamata di awal perkahwinan...sedangkan kita sering dengar ramai yang tidak dapat melahirkan zuriat sehinggakan usia perkahwinan sudah mencecah 10tahun...Aku patut bersyukur...Ya...Aku sememangnye teramat bersyukur atas rezeki yang telah Allah berikan...


Sedikit gambar anakku buat tatapan kalian.....



am i shweetttttt? hehehe

hai.......

ermmmmmm....ibuuuuuuu....nak susu....




* Nur Najla engkaulah permata hati ibu dan ayah....We Love u so much....muahhhhh




No comments:

Post a Comment