Tuesday, October 19, 2010

Hari Kebosanan Sedunia

Salam guys!

Hari ni merupakan HARI KEBOSANAN SEDUNIA....sangat-sangatlah bosan kat office hari ni sebabnya takde kerja...

X Percaya?????

Betul weh...aku tak tipu korang...kalo la bole aku rakamkan keadaan office aku hari ni mesti aku dah rakam and tunjukkan kat korang semua...

Pagi tadi apa yang aku buat hanyalah meronda-ronda sekeliling office sampai bosan...lepas tu aku pergi lepak kat bilik rehat TKSU...pergghhhhhh....rehat kat bilik bos besar..tak takut ker? nak takut apanya...bos pon takde sebab ader urusan kat KL...Lepas tu pukul 12.45 tengahari aku da chow awal-awal sebab nak balik rumah Presint 14, nak kemas sikit-sikit barang kat rumah tu..balik office dalam pukul 2.20petang aku masuk..hehehehe...Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku boleh bersenang lenang je kan...hehehhe...sebabnya bos aku takde...huhuhu..Naik jek dari lunch masuk balik bilik rehat TKSU...nak tahu aper aku buat?? egeggegege...aku tengok movie....hehehehehe....

Aku tengok movie CINTA U-TURN...lakonan Awie dan Fasha Sandha...Cerita ni biasa-biasa lah...setakat kau nak lepaskan kebosanan dan bergelak ketawa boleh lah...simple jek cerita ni..habis tengok movie pon dalam kul 4.20petang...dan sekarang aku tengah tunggu masa nak balik jek ni...hehehehhe...

Bayangkan apa yang perlu aku lalui pada masa hadapan setelah IGEM2010 habis...selama ni kitaorang kat office ni busy sebab event IGEM2010..dan dengar kata tahun depan akan berlangsungnya IGEM2011..nak buat pada bulan September...fuhhhhhhhhh....bukan ke time raya masa tuh? ermmmm...sama-samalah kita nantikan ye...

Oklah guys...selamat membaca kepada semua followers aku...bila aku ada kesenangan aku update lagik erk...Salam..



*balik ni nak main dengan my baby gurl : Nur Najla Mazalan.... =)

No comments:

Post a Comment