Sunday, October 24, 2010

Sabar Ajelahhh

Salam...hi u ols...

Lunch tadi pergi Alamanda bersama Rina, Kak Shima dan Azie...Mula-mula ingat nak pergi keluarkan duit..yela dalam purse ni ader 9 keping not RM1...Ingat nak jugak la mencuci mata sambil-sambil tuh leh la shopping sikit...tapi lain pulak jadinya bila aku pergi ke ATM Maybank yang kat dalam Carefour tu..Card boleh masuk tapi bila nak cek baki tak bole..nak kuarkan duit pon tak boleh...nak transfer pon tak boleh! Ceh...aper ni!! Sabar....Sabar....

Nak dijadikan cerita..ATM Maybank lagik satu yang dekat Escalator MPH tu pun sama jugak..kali ni Rina yang pergi..Aku tak pergi sebab aku punya makanan yang aku order tu amik masa sikit nak makan..Claypot - Buttered Chicken Rice..Nice and boleh tahanlah..cuma tak boleh makan selalu cepat muak..sori guys tak capture gambar...Lupa....Soriiiii....

Dengan serta-merta hajat nak mencuci mata + shopping hilang...Sebab tak dapat kuarkan duit..
Huhuh..sedih...




*Sabar Ajelah aku dengan ATM tu.......

No comments:

Post a Comment