Wednesday, October 20, 2010

Team Building Sektor Teknologi Hijau


Salam...hi guys...

Hari ni nak share dgn u all semua gambar2 masa aku pergi Team Building Green Technology Sector di Anjungan Beach Resort, Pulau Pangkor dari 07 Ogos 2010 hingga 09 Ogos 2010..Memang seronok la pergi sana..Tempat penginapan pun besh sangat..Hotel orang melayu..apa yang aku suke kalau orang melayu yang uruskan hotel ialah kalau nak mandi kolam tak payah nak kena pakai bikini...huh! kalau hotel lain dah sah-sah kene pakai bikini...Besh jek mandi...Dah la kolam kat hotel tu unik sikit..bentuk kapal...cantik...hehehhe...

ok..ok...membebel pulak aku ni...so,enjoy la erk tengok gambar-gambar aku yang comel
tuh..hehehe....


* bermandi manda di laut...
dari kiri : Id..Elly..Fatma..Aku...Rina...Azie

* baru lepas main game...Amazing Race...Besh giler!
dari kiri : Azie...Aku...Rina...

* Dinner with BBQ...
dari kiri : Fatma...Rose...Wanie...Ina...Aku...Kak Sarah...Suguna...Farid...Azie...

* Dinner time...
dari kiri: Azie...Id...Fatma...Rose...Aku...

* berlatar belakangkan hotel Anjungan Beach Resort, Pulau Pangkor..


* dari kiri: Rose...Aku...Fatma...Id

* pergi jalan-jalan naik bot...

* nie dekat Coral Island...

* da on the way balik ke Putrajaya...Bubye Pulau Pangkor!!

* atas bot besar nak balik ke Putrajaya..

* dalam boat...
dari kiri: Rose...Rina...Aku...Elly...Fatma...Azie..


Memang sangat besh...rasa-rasa nanti nak pergi tapi kali ni dengan famili pulak...

Kayla...bubye semua...See ya...Salam...



No comments:

Post a Comment