Monday, October 25, 2010

Photoshoot secara spontan


Salam Satu Malaysia...Salam Kehijauan...

Cewah...berlainan sikit salam aku hari ni...saja nak jadik rakyat Malaysia yang berwibawa dan pekerja Teknologi Hijau yang berkarisma....hahahahhaha....apa yang aku merepek ni....

Kali ni takde pape sangat yang aku nak bebel kan...cuma nak kongsi satu gambar my little princess ni...Gambar ni diambil oleh jiran aku dan isteri dia...Tq En.Iqbal Osman dan Pn. Fhatiah Sariaat..Semuanya secara spontan...Ayah(panggilan tuk ayah Iqbal..memang sedari kecil aku panggil begitu) pakaikan dia topi ala-ala askar kan...pastu terus aku pun amik kamera handphone and snap...dah nama pun photographer kan..haaa...da nampak model kecil bergaya Kak Ee(panggilan manja tuk isteri Iqbal) pon apa lagik...cuba mengambil gambar Najla dari pelbagai sudut lah...tapi sayang, Najla tak senyum....apa-apa pun tetap maintain cute macam ibu dia...hehehehhe....

Setelah di-edit oleh photographer...inilah hasilnye....




I love dis picture a lot!!! Credited to Iqbal dan isteri....=)



lepas ni bolehlah assign dorang tuk amik gambar harijadi Najla nnt...huhuhu...

No comments:

Post a Comment