Tuesday, October 5, 2010

Kali Terakhir

Salam

Hai semua,aku nak mintak maaf sangat2 sebab da lama giler tak update blog aku yang aku rasa da bersawang la kot..hehehehe...aku pun tak tahu nak bagi alasan apa kat korang kenapa aku da lama giler tak update blog...ermmmm....bila dipikir-pikirkan aku memang agak sibuk jugak lepas bulan puasa..

Lepas jek bulan puasa aku amik cuti seminggu balik Labis,Johor (kampung suami aku)..Memang sangat seronok blk kampung..Memandangkan tahun ini kali pertama aku beraya di kampung suamiku, hari raya kedua dan ketiga aku dibawa beraya ke rumah nenek,saudara2,mak saudara..yang paling seronok sangat dapat beraya da tentu la si kecil kesayanganku ini..Nur Najla..asalkan dapat masuk kereta sungguh excited...melonjak-lonjak nak tengok kat luar tingkap...kejap nak berdiri kejap nak duduk...hehehehe...punyalah gumbira beraya sampai Najla demam arituh...iyela,baby bila terdedah dengan panas dan sejuk mula la tak sedap badan..tapi Alhamdulillah Najla demam sekejap jek..malam tu jugak bagi dia makan ubat lepas tu tido dan kemudian badan dia terus segar..tapi yang bagusnye dia kalo demam still bole tersenyum dan tak macam demam la..bukan lah nak memuji anak sendiri tapi itulah hakikatnya..mungkin semangat Najla macam ibu dia kot...ehehehhe...

Seminggu lepas aku bercuti, masuk jek office banyak betul kerja yang menanti..Memandangkan kementerian aku adalah co-organizer untuk satu event yang agak besar tahun ni, so kami sebagai pekerja yang cemerlang, gemilang dan terbilang melaksanakan tugas dengan penuh dedikasi (sungguh bersemangat waja aku ni...hahahha). Cerita sikit pasal event yang dikenali sebgai IGEM2010 yang akan berlangsung dari 14 - 17 Oktober 2010. Pada 25-09-2010 hari sabtu aku dan semua officemate datang office sebab kene buat banyak kerja antaranya tampal nama jemputan atas kad, tampal alamat atas sampul jemputan pastu copy kad jemputan untuk difakskan nanti...banyakkannnnnnnn keje...huh! Letih wooooo!!! Pastu dalam kul 6 petang tu aku stop sebab aku ader nak attend open house kat Presint 14...member husband aku...Kalo ikutkan badan nak jek aku ajak laki aku balik tapi mengenangkan dia da datang bawak Najla sekali,aku tak sampai hati la plak...so,lepas jek makan2 kat umah member husband aku,kitaorang terus balik...pergghhhh...aku memang lega la dapat balik...esoknye aku dapat tahu yang budak2 opis balik kul 8.30 malam....huishhhh...bos,sila bayar gaji kami lebey sikit yek tu bulan ni...hehehehehe!

So,sampai sini dulu la celoteh aku ye....nanti aku update lagik......bubyeee!! Love u ols laaaa...


No comments:

Post a Comment