Sunday, October 10, 2010

Hari Sabtu dan Ahad bukan hari cuti

Salam....

Kenapa aku buat tajuk macam tu??

haaaaa....kalo korang nak tahu..boleh dikatakan sejak dari mula raya sampai hari ni (10-10-2010..wah...cantik tarikh ni) hari sabtu dan ahad aku x duduk rumah..

sebabnyee...ader jek rumah terbuka dan kenduri yang aku and hubby pergi...

Elok la tu kan...puasa bagai nak rak turun berkilo-kilo (turun ke??? hahahha)...tapi bila raya baru first week raya da naik balik berkilo-kilo (sapa nak jawab dik non!) Sedey + Gumbira!
Sedey sebab makan terlalu banyak....huhuhuhu....Gumbira sebab dapat makan banyak...hahahaha
Tanggung la sendiri...Lu pikirla sendiri (Bang Bil,pinjam jap ayat tuh)

Najla la yang paling seronok...sebab Najla memang suke giler bila dapat keluar...satu perubahan dia sekarang ni,bila aku da siapkan dia,haaa...mula la dia kelam kabut,duk ngepang2 tangan tu suh orang angkat dia...bertambah kelam kabut bila dia nampak aku da siap pakai tudung...hahahaha...aku selalu usik dia...aku sengaja jek pegi kat pintu siap lambai2 lagik..dia punya ngamuk takut kene tinggal...hehehehe


Hari ni mungkin hari terakhir kot yang ader open house...Last rumah aku attend hari ni ialah umah BFF aku....Umah Baby ngn Ina...Makan Kambing bakar, Roti Bom!, Sate...Najla makan nasi impit...huhuh...


Kayla...da nak tido la...nnt aku update lagik erk....bubye...

No comments:

Post a Comment