Tuesday, October 19, 2010

Another Day of Bored




Salam...

This morning aku breakfast nasi lemak lauk ayam masak merah...saja nak mencuba menu yang lain hari ni...kalo tak asik lauk paru goreng jek..aku pon tak tahu kenapa lah aku ni addict sangat dengan paru goreng...huhuu....so,hari ni aku amik menu lain dari yang biasa..aku makan ayam masak merah..dan sambil aku makan aku teringat-ingat dekat paru
goreng...ehehehehe....

So, hari ni aku juz nak upload gambar-gambar family aku lah..hehehhe...nie memang da takde keje la ni...hehehe


* inilah loving couple in my family...my ibu and my abah...=)


* my husband with my father...



* me with my lovely hubby...=)

* aku bersama satu-satunya adik lelaki aku..ni masa hari raya tahun 2008..

* adik aku ni nak jadik photographer...doakan dia berjaya



Jumpa lagik di blog yang akan datang....bubye....Salam..=)

No comments:

Post a Comment