Sunday, March 13, 2011

RM 8.20??

Salam....

Korang makan kat mana tengahari tadi?
Aku ngn opismate aku (seramai 5 orang) pergi makan kat satu restauran di Sungai Merab Dalam,Bangi..Mula-mula pergi hantar kereta Fatma kat car wash.. Dek kerana keretanya dah macam kulit zebra dah aku tengok..Dan kitaorang pon asik dok bising kat dia suruh pergi basuh kereta..Naik hitam dah kereta dia...Dahla kereta warna putih..

After send her car at car wash,kitaorang pun pergi la restauran ni nak mengisi perut yang sedang berlagu kelaparan...

Menu aku : Nasi putih (separuh)
Ayam goreng (kecik...)
Sayur kangkung (sikit sangat aku amik)
Telur asin (nasib baik masin)
Sambal belacan (sikit jek..)
Kuah gulai lemak
Air sirap laici
Harga untuk nasi + lauk = RM 5.70
Harga untuk air = RM 2.50
Jumlah = RM 8.20

Cekik darah ke tidak harga macam tuh...aku tak kisah ko nak upgrade kedai ko macam istana ke restauran 4 @ 5 bintang ke tapi kalau harap kedai jek lawa tapi makanan macam biasa-biasa jek dan harga pulak mahal...ermmmm...itulah kali terakhir aku pergi kedai ko...harap maaf la..ko dah hilang satu pelanggan ko...huhu...aku tau ko pun mungkin akan cakap "ala...tak kisah pon..ramai lagik pelanggan aku"...takpelah kalau itu kata ko..tapi fikirlah,patutnya orang melayu tolong orang melayu...ini tak...


2 comments:

  1. fara rs fara tau kat mn.. dh ramai yg terkena.. bukan sorg aje pelanggan yg hilang..rsnye dia akn kehilangan ramai lagi pelanggan krn harganya yg cekik darah.. huhu.. ayah, adik badik sume kate mahal.. mmg kedai dia upgrade mcm istana.. cunnyahhh.. tp cekik darah.. fara pown xkn mkn dh kat situ lagi.. kecuali kalau tiba2 tingin sgt kn..ritu mkn mlm terasa gak mahalnnye..errmm.. melayu.. melayu.. bl dh kaye mcm tu pulak.. sabor ajaelah..

    ReplyDelete
  2. itula pasal fara..nama restauran pon nak tambah nama org putih juga kat belakang..tu yg mahal kot..rase x pi dah kot restauran tuh...

    ReplyDelete