Sunday, March 13, 2011

Bukit Merah Laketown Resort



Salam...

Entah kenapa hari ni aku rajinlah sangat update entry-entry yang da berkepuk dalam otak aku ni..haaa..ni barulah nak story moli kat korang semua...hhehehe..sori ye akak2..abang2..adik2 semua..

Oklah tak nak membebel banyak-banyak..entry ni pasal aku dan famili pergi bercuti kat Bukit Merah LakeTown Resort..masa cuti CNY...mula-mula balik kampung mak aku dulu kat Merbok,Kedah..So,alang-alang on daway balik KL singgah lah kat tempat percutian ni..Saja la nak bawak Najla jalan-jalan..

Let's Enjoy!!
* hepi sebab dah sampai...hehehe

*kami menginap kat sini...=) Quiet ok la bilik kat Suria Apartment ni..kalau sekadar nak bermalam 1 @ 2 malam ok jek..tak lah teruk maner pun..

* yeeee...Najla da tak sabar nak mandi kolam..punyelah suke dapat masuk air...

*asik pandang belah sana sebab kat sana ramai kakak2 abang2 dok main air renjis2..

* dengan Tokba....

* dengan Ayah...

Tapi kitaorang kene balik tengah malam hari yang sama sebab Pak Ngah aku a.k.a adik ayah aku masuk Wad ICU kat Hospital Ampang dan arwah pergi meninggalkan kami tanggal 07 Februari 2011 ..Semoga arwah berada disamping orang-orang yang beriman..Al-Fatihah...




No comments:

Post a Comment