Thursday, August 26, 2010

Migrain????

Aku ada MIGRAIN???

Semalam (26 Ogos 2010) aku tak leh bangun langsung dari katil sebab sakit giler kepala aku...yang sakit ni sebelah kanan pulak tu...aduiiii....aku melantak tido sampai kul 10 pagi itupun sebab Najla nangis nak susu...lepas susu Najla terus jaga..main-main dengan dia sekejap pastu kitaorang tertido balik..huhuhu...memang puas la tido...dalam kul 11 lebey husband call tanya sakit lagik tak..aku pon jawab still sakit...dia cakap siap cepat sebab nak gi klinik..nak dijadikan cerita dia pon nak gi klinik sebab dia cirit-birit..mungkin sebab makan buka puasa kelmarin kot...banyak kali jugak la dia berulang alik ke "bank"...kesian pula tengok..

Lepas mandikan Najla kitaorang gerak pegi Klinik Kita kat Cheras Perdana...No. giliran 81..masa tu no.giliran da 75...tunggu pun takde la lama sangat..bila time kitaorang jek masuk bilik husband jumpa doktor dulu,ada la nurse perempuan ni dok acah-acah Najla,Najla pon apa lagik dok tersengih-sengih menampakkan gusi dia tu la,agaknye nurse tu geram dia pon angkat la Najla...suka betul Najla dengan nurse tu...siap gelak-gelak lagi...tak sangka aku..hehehe..so doktor bagi ubat and MC..lepas doktor da cek husband aku dia cek aku pulak..bila cek tekanan darah resultnye 130/90...terus doktor kata " Awak kene migrain ni" aku tercengang jap...Migrain??? Sepanjang hidup aku tak pernah kene migrain ni tetiba sekarang ni pulak nak kene...aduiiiiii.....

Tunggu ubat and surat MC agak lama jugak la...sampaikan orang yang jumpa doktor selepas kitaorang pon da balik...huhuu..agaknya nak taip surat MC tu lama kot..huhuhu...

Balik rumah Najla pun da ngantok,tidokan dia dengan aku sekali tido kat depan tv...bangun-bangun jek da pukul 4.30ptg..Call ayah aku tnye dia da beli makan ke belum..dia jawab belum..pastu aku cakap tak payah beli la..aku nak beli nasi ambeng kat BTHO...Sedap jugak...
So malam tadi kami berempat (mak aku takde sebab pergi Kedah) berbuka puasa dengan :

1 - Nasi Ambeng (sedap jugak)
2 - Otak-otak (sedap)
3 - Roti John (mmg sgt sedap...sebab luar tu dia salut dgn telur plak)
4 - Air Lai Chi Kang (bole laaaa....husband aku yang nak sangat)
5 - Murtabak Singapore (sangat mahal RM10!!! Takde la besh sangat...sebab besar jek)






*taknak beli da murtabak tu.....=(

No comments:

Post a Comment