Tuesday, August 17, 2010

Buke puasa hasil air tangan Rusila

Semalam (17 Ogos 2010) aku masak tuk buka puasa bersama famili. Aku masak Rinnchan Style's Wok Noodles...Credit to Pn.Rinn..aku x kenal pun sama Pn.Rinn ni..tapi aku kongsi resepi-resepi dari fotopages(FP) dia..banyak jugak la yg aku nak try daripada resepi-resepi yang dia tunjukkan dalam FP dia..setakat ni aku da try 2 resepi dari FP dia.. 1 lagik resepi aku ambil dekat page TRYMASAK..page ni pon byk resepi-resepi yang cedap-cedap......
1) Marble Cheese Brownies - mmg sangatttttttt sedappppp

* gambar dipinjam dr FP Pn. Rinn

2) Rinnchan Style Wok Noodles - kuah dia mcm kuah Szilling tu...aku wat semalam ader
kekurangan sikit...abah cakap x letak cili kering bagi pedas
sikit. okies abah..org da take noted..hehehe

3) Sambal Ayam bersalut Telur - resepi ni palingggggggg aku shuke..sbb sgt mudah dan sgt
cedap!! hehehehe...yang ni xder gmbr..dan aku pon lupe nak
amik gmbr time sahur pagi td..huhuhuh...

Entah kenapa sejak bulan puasa ni aku nak sangat memasak...rajin sangat nak ke dapur..hehehe...kalo bole nak try semua resepi...hehehehe...Hari ni (18 Ogos 2010) InsyaAllah kalo xder apa-apa aral nak cube resepi Daging dan Cendawan BBQ....pergghhhh....tgk nama pon da sedap..hehehe...kalo jadik buat nnt aku post kat dlm blog yg akan dtg ye....hehehehe...



* Hari yang indah bermula dengan makanan yang cedap...heheheh...(moto tuk hari ini)

No comments:

Post a Comment