Sunday, August 15, 2010

Dia adalah yang terbaik

"Abah,meh saya tolong gosokkan baju,abah pergilah mandi" itulah ayat yang keluar dari mulut suamiku. Sungguh aku tak sangka dia akan cakap macam tu..huhu..At the same time aku rase sangat terharu..Entah kenapa ada perasaan mengusik dijiwa tatkala suamiku berkata begitu pada ayahku..

Benar...Dia : Mazalan Zainudin @ suamiku adalah yang terbaik untukku..Aku akui dia ader kekurangan tapi kebaikkan dan kelebihannya sungguh membuatku rasa dialah yang sentiasa berada di hatiku sepanjang hayatku..InsyaAllah,aku berdoa agar jodoh kami panjang sehingga akhir hayat kami...amin..

Walaupun kekadang tingkah lakunya membuatku rasa geram tapi itu yang menambahkan lagi rasa sayangku padanya..Aku tak dapat bayangkan jika dia tiada disisiku...betapa lemahnya aku...kerana dia sentiasa menutupi kelemahanku dengan kebaikkan dia...


Mazalan Zainudin...Orang sayangggggggggggggg sangat sangat kat abg.... =)

1 comment: