Monday, June 7, 2010

Najla buat perangai

Salam....

Tak tahu la apa kene hari ni...pukul 11malam(semalam) Najla bangun tido dan tak mau tido smp kul 2.30pagi...adoiiii...berjagalah ibu dan ayah Najla temankan Najla..Dia bukan merengek pon, cuma nak ajak borak2...main2...huuhuhu...anak ibu ni tak tahu ke esok ibu ngn ayah nak keje la sayang...and pada pukul 2.20pagi Najla menangis...bukan nangis biasa2 yg selalu aku dengar tu...dia punya nangis pagi tadi sampai terbatuk2...sian aku tengok..tak tahu aper kene..nak kata lapar baru jek nyusu...nak kata "jamban" penuh padahal aku baru gak tukar pampers dia..ermmm...last2 aku suh hubby aku sapu minyak yu yee kat tapak kaki dia..dia senyap kejap...elok jek duk atas pangku aku borak2 pastu siap gelak2 (skunk Najla da pandai senyum and gelak....=) gumbiraaaaa...)

Pastu dia nangis lagik...aku plak sapu minyak yu yee kat dada, perut and belakang badan dia...lepas tu dia terus hisap sarung tangan dia sambil borak2..aku pon melayan la dia...betul kata org,wpon kita tgh mengantuk sangat2 tapi bila lihat keletah dia aku pon terus tak mengantuk..Gembira aku tgk dia senyum dan ketawa...rasa nak nangis sebab terharu...hehehe...


And Najla tido nyenyak smp pukul 5.30pagi,bangun nak susu pastu tido balik sampai aku nak pergi keje...lena jek dia tido,aku cium banyak kali pon tak jaga...menggeliat jek...heheheh...anak ibu ni....Geram (geram2 sayang....ehehhe)... =)

No comments:

Post a Comment