Monday, June 7, 2010

Ikut kata hati....

Salam...Hi bertemu kembali...



hari ni aku pergi lunch seorang diri..sebab ader mmbr yg pose,ader yg diet,ader yg kuar kerana urusan..so,aku lunch sorg2 hari ni...ermmmm...mula2 tu aku mcm malas nak kuar la..duk kat tempat layan SPONTAN kat Youtube...pastu dalam kul 1.20 tengahari aku rasa macam rajin je nak jalan ke Alamanda...




huhuhu...so,destinasi aku hari ni adalah ALAMANDA!! hehehehe...so,aku pon gerak la sorg2..kalo korang perasan la kan,kalo kita jalan sorg2 rase cepat jek smp..huhuhuh...sebenarnya target aku nak gi sana adalah nak meninjau kat MPH tu kalo2 ader keluaran novel LAGENDA BUDAK SETAN...sebab aku nak beli balik novel tu...novel aku yg lama da tak tahu maner hilang..ni gara2 filemnya ditayangkan la..tu yg teringat balik citer LAGENDA BUDAK SETAN ni...so,aku pon terus la ke MPH....on daway nak ke MPH,kat centre court tengah ada SALE Baby PONEY...haaaa...aku nampak sesuatu yang sangat CUTE!! Heheheh...takpe2 japgi lepas gi MPH nak singgah kat situ pulak..cari punye cari..xder pun..agak hampa jugak la...sebab aku nak sangat baca balik novel tu..huuuuu...




oleh kerana novelnye takde,aku pon menuju ke destinasi kedua iaitu centre court...tempat berlangsung jualan murah Baby PONEY...hehehe..dalam hati aku berkata kalo harga bawah rm20 aku nak beli la...sekali aku terpandang satu dress warna meah..sgt comeyyyy...bila tgk harga....umakaih...rm99..diskaun pun baru 10%...tak boleeee...pastu aku ternampak sesuatu yang aku minat...ROMPER....hehehhe...aku mg berkenan sungguh la dengan romper ni..aku pun tgk la harga...rm66 untuk 2 pasang romper...diskaun tuk romper 50%..so,harga selepas diskaun adalah rm33....haaaaaaaa!!! MESTI BELI!!! aku terus capai nak gi bayar...sekali ada amoi tahan aku...aku ingatkan nape la amoi ni tahan..rupe2nye dia nak tukarkan baju tu dengan yang baru...siap ada beg lagik...hehehehe...aku pon berjalan ke cashier dengan penuh senyuman...hehehe...x sabarnye nak balik..nak bagi Najla pakai...hehehe




Da setel beli baju..aku nak gi beli makan...ermmm...hari ni makan Mc'D...tahu tak aku sampai kat Mc'D kul brape? pukul 1.40petang...so,maknanya dari opis - MPH - shopping baju Najla hanya mengambil masa 20 minit sahaja...sungguh cepat jugakla aku berjalan..bila da beli makan balik opis..aku sampai dalam kul 1.55petang....huhuhuh...catat rekod ni...rekod aku sendiri laaa....betapa cepatnye aku mengejar masa...hehehehe....







Cute tak baju Najla...hehehe...=)








p/s: kekadang ikutkan kata hati sendiri atau dengan kata lain lakukan tanpa rancangan awal memang besh...so,tak salah kalo korang pun buat macam tu....try la...=)

No comments:

Post a Comment