Wednesday, October 12, 2011

Permulaan cerita baru

Salam...da lama x berblogging kan..

Cut story,xmo celoteh panjang-panjang..sekarang ni da mula kerja baru di KKLW,di jabatan KEMAS...so far,kerja sangat besh...hari-hari tak membosankan dan sentiasa ada kerja..aku jugak dimaklumkan supaya sentiasa bersedia jika ada kerja last minute.,.macam semalam la..jam da pukul 4.15 petang..aku pon gembira la tak lama lagik nak balik dah..sekali tetiba pukul 4.30 pegawai bagi kerja kat aku..mintak call di setiap KEMAS negeri untuk dapatkan nama ahli-ahli jawatankuasa untuk satu program yang akan dilaksanakan pada hari Jumaat ini..

Alhamdulillah,aku bersyukur sangat dapat kerja ni..disebabkan aku da menganggur selama 3 bulan kat umah..dan apa yang aku lakukan sama macam suri rumah lain...kemas rumah,sapu sampah,basuh pinggan,memasak..dan yang paling penting aku dekat dengan aku..sampaikan taknak renggang dengan aku...haiii...anak ibu sungguh...

1 comment: