Friday, April 8, 2011

Macam mana nak jadik cantik?


Salam...

Korang nak cantik? Nak muke korang lagik bertambah cantik dari yang sekarang ni?
Nak tahu macam mana nak jaga penampilan diri serta penjagaan muka?

Yela,selama ni mana la tahu kot kot cara-cara korang duk selalu tenyeh kat muka tu tak betul ke kan.. cara korang tempek bedak tak kene ke...

Haa...ni ada satu BENGKEL KECANTIKAN,PENJAGAAN MUKA SERTA PENAMPILAN...

# kat maner?

Di Prima Saujana,Kajang

# Biler?

17hb April 2011 (Ahad)

# Pukul brape?

9 pagi - 5 petang

# Brape nak kene bayar?

Cuma RM 170 sahaja

Sijil juga disediakan..

So,tunggu apa lagik..marilah join beramai-ramai... =)

4 comments:

  1. cik epal: hehehe...InsyaAllah,kalo belajar btl2 leh jadik cantik kan...cik epal xpelah..da cantik da..heheheh..

    *Teruja!!!!!sebab Cik Epal comment kat blog Cutemommy...hehehe

    ReplyDelete
  2. Hello Sweetie ..

    Jom visit http://momoeyes.blogspot.com/

    100% GENUINE CIRCLE LENS IMPORTED FROM KOREA!!

    ALL READY STOCK =D

    ReplyDelete
  3. Salam.jalan2 bw sini..nice blog :)
    Free2 jalan2 blog saya eh^^
    http://frommetoyou85.blogspot.com/
    Sudi2 jenguk ye (^____^)

    ReplyDelete