Monday, July 22, 2013

Setahun sudah!

Assalammualaikum

Wah....da lama betul aku tinggalkan dunia blog ni. Salah satu sebabnya kekangan masa yang sangat mencemburui aku..Ya, masa cemburu betul dengan aku..Masa tak bagi aku can nak duduk bersenang lenang depan laptop untuk aku update perihal aku..heheheh...tiba-tiba nak salahkan masa pulakkan..kalau da tak reti nak bahagikan masa memang macam-macam alasan kau bagi eh Rusila..hehehehe..

Minta maaf la banyak-banyak sebab dah lama tinggalkan blog aku ni..InsyaAllah ada kemungkinan besar aku akan kembali ke dunia blogging ni tak lama lagi..Dan aku pun ada cerita nak dikongsikan dengan pembaca-pembaca semua..(Ada ke orang baca blog aku ni? Ke aku je yang syok sendiri?)

Okey..semoga kita bertemu lagi di lain halaman.. Assalammualaikum..

Selamat Menjalani Ibadah Puasa.

3 comments:

  1. wooohoooo dia dah start blogging balik.

    ReplyDelete
  2. terima kasih sudi singgah blog akak..

    akak follow awak ye..happy blogging.. ^_^

    ReplyDelete