Monday, November 1, 2010

Hari Bersejarah Dalam Kehidupanku....




Salam...

Perkahwinan aku sudah pun mencecah 1 tahun 5 bulan 2 hari...huhuh...sekejap jek masa berlalu...aduhai...dan sekarang sudah pun mempunyai cahayamata...benar benar cepat masa berlalu..aku kenal husband aku pada tahun 2007...berkahwin pada tahun 2009..dapat baby pada tahun 2010..Alhamdulillah...

Ingin aku kongsikan dengan kalian gambar-gambar detik hari bersejarahku ....

da selesai gambar kawen....yang beshnye sbb aku punya pengapit tuk 2 kenduri ni adalah BFF aku...thnxxxxxx alot kepada sayangku berdua...Ina dan Baby...sori ler gambar kenduri kat johor x dpt nak upload byk sebab gambar tak clear la..banyak blur...




next blog aku update pasal aku pergi honeymoon...dekat maner? kene tunggu next blog laaaa....











No comments:

Post a Comment